Firmy reportují svoje výsledky, a to je chvíle, kdy pokukujeme po obchodech.
A v rámci těchto earnings YUM udělal pořádný „bum“, nikoliv boom….
Prostě zahučel jak kámen ke dnu.
Proč? A jak dopadl můj obchod?
graf YUM (zdroj: stockcharts.com)
Kdo je YUM!Brands:
Je to firma, která provozuje řetězce restaurací.
YUM možná znáte jako TRICON Global, na YUM se firma přejmenovala v roce 2002.
Jestli chodíte do KFC, do Pizza Hut nebo do Taco Bell (za čárou samozřejmě : ) ), tak vaše $$ nebo €€ jdou právě do YUM.
41.000 restaurací ve 125 zemích celého světa…
To je YUM!Brands.
Už jsem YUM opčně na earnings párkrát zobchodoval, ale tentokrát jsem si dal distanc.
Měl jsem k tomu dobré důvody:
Ztrátě jsem se díky dobré výzbroji vyhnul (viz video)
– Jsem nadále ve svém obchodu „chleba s máslem“.
– Pár putek na SPY mi tento týden vylepšilo skóre.
Je vyděláno, jdu se flákat 🙂
Ať se daří!
Poděkování: Za možnost natočení klipu děkuji správě OC Olympia Plzeň. V přízemí mají teď prima výstavu replik korunovačních klenotů. A také výstavu zbraní, u které jsem natočil klip.
——————
PS: Jak obchoduji opce? Velmi jednoduše Manuál zdarma si stáhněte zde: